Proszee o pomoc ; )
1) wymiec wynalazki , które przyczyniły sie do usprawnienia komunikacji .
2)Wymien 3 wynalazki w dziedziwnie medycyny , opis do czego słuzyły .
3) jakie zmiany nastąpiły w rolnictwie (płodozmian).
5)co to jest bicykl ? jakie były początki rowerów ?

3

Odpowiedzi

2010-03-02T19:10:07+01:00
1)Tramwaj elektryczny, Parowóz , Rower
2)Promienie roentgena- pozwalaja przeswietlać ludzi
szczepionka- pozwala zabezpieczyc sie przed choroba
3)nie wiem
5)bicykl rower jednokolowy
Rowery byly wielke i drewniane
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:15:18+01:00
1.) -lokomotywa
-samochód
-samolot
-telefon
-statki parowe
-telegraf
-rower-projekt roweru Leonardo do Vinci
-linia kolejowa

2.)-znieczulenie- pacjent nie odczuwał bólu
-elektrokardiografy-użądzenie pozwalało zbadać prace serca
-pierwiastki- leczyły nowotwory

3.)zaczęto wykożystywać nowe maszyny :siewnik oraz młockarnie
5 4 5
2010-03-02T19:56:56+01:00
1)Tramwaj elektryczny, Parowóz , Rower
2)Promienie roentgena- pozwalaja przeswietlać ludzi
szczepionka- pozwala zabezpieczyc sie przed choroba
3)nie wiem
5)bicykl rower jednokolowy
Rowery byly wielke i drewniane
3 3 3