Odpowiedzi

2010-03-02T19:07:27+01:00
Człowiek renesansu to taki człowiek inteligentny. Zna się w wielu dziedzinach sztuki. Jest to człowiek nad wyraz wszechstronny.
8 4 8
2010-03-02T19:13:31+01:00
To człowiek inteligentny(mądry) , który ma wiedzę z różnych dziedzin ;dddd

Np Mikołaj Kopernik , Leonardo da Vinci
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:24:15+01:00
Był to człowiek wszechstronnie inteligentny, bardzo mądry.
6 1 6