Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:07:16+01:00
T TYGODNI TO.....7t.. DNI
Y GODZIN TO......60y..MINUT
A GODZIN TO....3600 a.. SEKUND
X GODZIN I B MINUT TO x+6 DNI
Z GODZIN I M MINUT TO z+m MINUT
X GODZIN I B MINUT TO x+b
2010-03-02T19:08:56+01:00
T TYGODNI TO 7t DNI
Y GODZIN TO 60y MINUT
A GODZIN TO 3600a SEKUND
X TYGODNI I 6 DNI TO x+6 DNI
Z GODZIN I M MINUT TO z+m MINUT
X GODZIN I B MINUT TO x+b SEKUND


Nie jestem pewna w 1005 czy to o to chodziło:)
Pozdrawaiam