Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T23:08:32+02:00
X - cena biletu Jurka
x-30%x=x-(30/100)x=(100/100)x-(30/100)x=(70/100)x=(7/10)x=0,7 x - cena biletu Ewy
x+0,7x=8,50
1x+0,7x=8,50
1,70x=8,50 /:(1,70)
x=(8,50):(1,70)
x=850:170
x=5 zł
Jurek zapłacił 5 zł, a Ewa 0,7*5=3,50 zł
2009-10-19T23:08:36+02:00
X- cena biletu

x+0,7x=8,50
1,7x=8,50
x=5

0,7*5=3,50

Jurek zapłacił 5zł a Ewa 3,50