Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T19:07:10+01:00
Bo by sobie nie poradziło

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:08:34+01:00
Dziecko potrzebuje opieki ponieważ nie ma jeszcze tak dobrze wykształconego rozumu jak dorosły człowiek. Nie myśli nad tym co robi, co mu sie moze stać. Od początku nalezy dziecko przyzwyczajać do innych ludzi że nalezy ich sznować. Miłości potrzebują aby czuły się bezpieczniejsze w świecie dla nich jeszcze ogromnym pełnym zła i przestępstw.
1 5 1