Odpowiedzi

2010-03-02T19:11:02+01:00
Tez to mam ;/
i nie wiem wlasnie jaka odpowiedz ;/
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:24:46+01:00
Przybądź do raju !!!

Nie masz pomysłu na spędzenie tegorocznej majówki ...?
Znowu jak co roku chcesz spędzić ja w domu, nigdzie nie wychodząc ?! A może po prostu szkoda ci marnować czasu i pieniędzy.

Ta oferta jest stworzona dla Ciebie ;D .!!

Drogi turysto zapraszam Cię do przybycia pod Czarnoleską Lipę .
Jest to jedyna Lipa w Polsce , która ma tak bujną koronę. Można pod nią miło spędzić czas, poznać nowych znajomych , a także odpocząć za niewielką kwotę.
Oferuję komfortowe warunki, świeży klimat i piękne widoki.

Na pewno nikt nie pożałuje.!!

Czynne: pon -pt . 15.00-20.00
sob-niedz 11.00-22.00

Godzina pobytu kosztuję zaledwie 5 zł .
Prosimy o zapoznanie się z promocjami i rezerwowanie miejsc pod numerem 666-058-456

Gorąco zachęcam .
3 5 3