Odpowiedzi

2009-10-19T23:24:05+02:00
150 x 8 x 4,5kg. = 5400 kg. - zapas gospodarstwa

5400: (8 x 6kg) = 5400 :48= 112,5 dnia


Odp: Zapasu wystarczy na 112, 5 dnia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T23:25:55+02:00

Obliczam ilość obroku w gospodarstwie:
150x8x4,5kg=5400kg
zwiększona porcja obroku dla konia to 4,5+1,5=6kg
1 dnia 8 koni potrzebowałoby 8x6kg=48kg obroku
zapas starczyłby na 5400kg/48kg=112,5dnia
1 4 1
2009-10-19T23:27:38+02:00
4,5×8=36 kg- tyle zjadaja dziennie konie 36kg ×150dni=5400kg -zapas gospodarstwa gdyby zwiekszyc porcje to kon zjadałby 4,5 kg+1,5kg=6kg razy 8 koni=48 kg dziennie i tego obroku starczyłoby 5400kg:48kg=112,5 dni na 112 i pół dnia-pozdrawiam