Odpowiedzi

2010-03-02T19:10:58+01:00
Droga koleżanko !!!!!
Zapraszam Cię do Zabrza, gdyż to piękne miasto i w nim mieszkam :D
Piękne parki, zabytkowe kamieniczki, wszystko aż zachęca Do jego zwiedzania !!!!!!
A wszystko będziesz zwiedzała w moim towarzystwie. Spędzisz u mnie tydzień, Tydzień niezapomnianych wrażeń !!!!!!!! Wieczorami będziemy jedli Pyszne dania a w nocy..... :) Ahhh a te powietrze !!!!!!!!

Twój Tadzik
PS.PRZYJEDŹ KONIECZNIE !!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:13:05+01:00
U góry napisz datę i miejsce pisania listu.

Droga(tu wpisz imie tej kol.) !
Na początku mego listu chciałabym Cię serdecznie pozdrowić!Zapraszam Cię do Zabrza.Jest tu nadzwyczajnie pięknie.Można zwiedzić dużo ciekawych zabytków.Gwarantuję Ci,że nie nudziłabyś się tu! Razem spędzałybyśmy dużo czasu.Chodziłybyśmy do parku i do zabytkowych kamienic,gdzie jest bardzo fajnie!Jeszcze raz pozdrawiam.
w prawym,dolnym rogu listu dodaj swój podpis.
2 3 2