Odpowiedzi

2010-03-02T19:08:54+01:00
Prymitywne, w stosunku do dzisiejszych. ludzie mieli wszystko utrudnione.
2010-03-02T19:09:53+01:00
Moim zdaniem było to koczowniczy tryb życia ludzie ubierali się w stroje najczesciej zrobione ze skory polowali
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:10:53+01:00
Człowiek w dawnych czasach miał ciężkie życie. Nie miał ogrzewania, nie miał prądu bez którego człowiek nie wyobraża sobie teraz życia. Nie miał też bierzącej wody, która jest podstawowym składnikiem higieny. Według mnie życie pradawnych ludzi musiało być niewyobrażalnie trudne.