Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:12:39+01:00
V=abc 1dm=10cm 5mm=0.5cm
v=2cmx10cmx0,5cm=10cm3


v=a3 a=2pierwiastki z dwóch
a=2pierwias.....do 3
a=8pierwia.......
2010-03-02T19:14:13+01:00
A)prostopadłościan
2cmx10cmx0,5cm
P=2cm*10cm*0,5cm=10cm sześciennych
2010-03-02T19:19:25+01:00
A) v=Pp×H
Pp=2×10=20
v=20×0,5=10cm³
Pc=2Pp+4Pb
Pb=0,5×10=5
Pc=2×20+4×5=60cm²

b)V=Pp×H
Pp=8cm²
V=16pierwiastka z dwoch cm³
Pc=48cm²