Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:11:45+01:00
Moim zdaniem w miłości
6 1 6
2010-03-02T19:17:38+01:00
Dojrzałość biologiczna przejawia się charakterystycznymi zmianami, zarówno u chłopców jak i u dziewcząt, to bardzo szybki wzrost, zmiany w sylwetce ciała, rozwój owłosienia łonowego i pod pachami. U dziewcząt rozwijają się piersi, zarysowuje się linia bioder i wcięcie w talii. U chłopców rozrastają się barki, grubieje kościec, następuje przyrost masy mięśni, pojawia się zarost na twarzy.
11 4 11
2010-03-02T19:36:04+01:00
Dlatego kilkunastoletnia dziewczyna nie jest gotowa do podjecia obowiązków macierzyńskich
4 2 4