Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:13:39+01:00
Wersja Prosta:
Fotosynteza- Sposób zdobywania jedzenia przez Rośliny. Potrzebne do Fotosyntezy:
Światło
CO₂
Woda
Związki mineralne
2010-03-02T19:26:37+01:00
Fotosynteza to wytwarzanie pokarmu przez roślinę. Jest to sposób ich odżywiania. Rośliny są samożywne, to znaczy, że same wytwarzają pokarm . Dla rośliny woda i dwutlenek węgla są materiami do produkcji pokarmu. Energii o jego produkcji dostarcza światło. Światło jest wychwytywane przez zielony barwnik zawarty w liściach jakiejś rośliny. Produktami odżywiania roślin są pokarm i tlen


Myśle że pomogłam POzDrOwIoNka!!!!!!!!