Odpowiedzi

2010-03-02T19:17:09+01:00
"okruch"
z mego życia nic nie zostało,
nawet misia mi zabrano!
i już nigdy nie oddano,
całkiem o nim zapomniano..
i ja mam popaść w zapomnienie?
to chyba moje marzenie,
które sprawia wrażenie
nicości,
bezradności,
bezsensowności..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:17:30+01:00
Okruch
Spadł ostatni okruch chleba , taki mały , maleńki okruszek
Ostatni już go nie ma ...
Gdzie jest ten maleńki okruszek chleba ?
Czy zjadłam go czy zgubiłam ?
Nie ma znaczenie bo okrucha nie ma !

Nic lepszego nie wymyśle :))