Odpowiedzi

2010-03-02T19:47:02+01:00
Historia dziadkuw i pradziadkuw przedstawiona jest jako drzewo genealogiczne. Aby dowiedzieć się o swoich dziadkach albo pradziadkach trzeba poszukać źródeł swojej rodziny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T23:01:48+01:00
Historia dziadków i pradziadkuów jest zamieszczona w drzewie genalogicznym.Jeżeli chcesz się o nich więcej dowiedzieć musisz sie spytać mamy i taty i jeszcze innych osób . Może oni ci w tym pomogą ;)