Odpowiedzi

2010-03-02T19:16:20+01:00
Świat bez ptaków był by niczym. Kiedy rano budzimy się za oknem tak pieknie cos nam śpiewa. Kiedy wychodzimy na spacer jest inna atmosfera. Z ptakami jest kolorowo ładnie wesoło. Bez ptaków było by szaro poduro słychac by było tylko kroki przchodniów i jeźdźących aut.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T19:18:56+01:00
Nie wyobrażam Sobie świata bez ptaków, ponieważ właśnie One dają nam pożywienie. Np. Drób jemy bardzo często i my właśnie jesteśmy zadowoleni z paków. Ale również, gdyby nie było nie których ptaków ludzie na świecie nie chorowali by na choroby, które właśnie ptaki roznoszą.

Pozdrawiam :) :)
Mam nadzieje, że pomogłam :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:38:02+01:00
Moim zdaniem świet bez ptaków byłby smutny.
Te małe stworzenia wprowadzają w nasze życie wiele radości,podobnie jak inne zwierzęta.Możemy obserwować ich charakterystyke,życie,rozwOj.Oprocz tego że są pożyteczne umilają nam życie pięknym śpiewem.Dzięki nim człowiek może przenieść się do świata fantazij,a także wypocząć,oddzielając się od życia codziennego.


Bd naj?;*
1 5 1