Przetłumacz zasadę tej gry .
Throw the dice.
Move your counter.
When you stop on a snake`s head you must go down.
The first person to arrive at 49 is the winner.


Nie tłumaczyć dosłownie. Tylko to jest zasada gry. Oczywiście dam naj jak coś ;D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:16:22+01:00
Rzuć kostką.
Przenieś swój pionek.
Po zatrzymaniu na wężu musisz iść w dół.
Pierwsza osoba,która osiagnie 49 jest zwycięzcą.
2010-03-02T19:18:20+01:00
Rzuć kości
rusz się pionkiem
jak zatrzymasz się na głowie węza, musisz się cofnąc
pierwsza osoba która osiągnie 49 jest zwycięzcą
2010-03-02T19:18:21+01:00
Rzuć kostką, rusz pionkiem, kiedy zatrzymasz się na głowie węża musisz się cofnąć. Pierwsza osoba która uzyska 49 punktów wygrywa.