Odpowiedzi

2010-03-02T19:15:52+01:00
Kafar to miecz w gracha ale nie jestem pweny i chyba urządzenie budowlane służące do wbijania pionowych pali w ziemię lub w dno zbiornika wodnego. Nazwa wywodzi się z niem. Keffer
1 5 1
2010-03-02T19:17:16+01:00
Słyszałam że kafar to takie uzadzenie do wbijania pali w ziemie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:17:45+01:00
Kafar-urządzenie budowlane służące do pionowego wbijania pali w ziemię lub w dno zbiornika wodnego ;D gratulacje za wybur pseudo :D
1 5 1