Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T19:18:44+01:00
Niepoprawność językowa przeważnie nie udaremnia od razu porozumienia, ale prowadzi do rozchwiania norm. Rozchwianie norm z kolei powoduje, że po jakimś czasie przestajemy wierzyć w jeden wzorzec poprawności - każdy zaczyna mówić po swojemu - i wzajemne zrozumienie staje się coraz trudniejsze. Użytkownicy języka, o którego normy się nie dba, muszą liczyć się z tym niebezpieczeństwem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:20:39+01:00
1.Na klasówkach dostanie się lepsze oceny.
2.Ktoś z zagranicy bardziej cię zrozumie.
3.Jeśli jesteśmy polakami to MUSIMY poprawnie mówić w języku ojczystym.
4.Jakimkolwiek językiem się posługujemy powinniśmy mówić poprawnie konstruować zdania,gdyż czasami 2 takie same wyrazy mają 2 zupełnie inne znaczenia.
5 nie wymyślę :( Przykro mi.
1 5 1