Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:29:07+01:00
Drogi Ufoludku!
Chciałabym Cię zaprosić, na wspaniałą wycieczkę, która pozwoli Ci poznać naszą planetę- Ziemię. Gwarantuję, że się nie zawiedziesz! Zobaczysz wiele ciekawych miejsc, poznasz różne kultury i obyczaje oraz wielu interesujących ludzi.
Wyjazd w piątek o godzinie 10 spod szkoły.

xxx
3 2 3
2010-03-02T19:31:26+01:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszamy cię do zwiedzenia naszej planety Ziemi. Możesz tutaj spotkać ciekawe budowle, różne środki transportu, piękne krajobrazy. Zawsze będziesz mile widzianym gościem na naszej planecie.
Ziemianie
4 5 4