Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T19:23:44+01:00

Mój brat występki innych zawsze bierze na swoje sumienie.
Nie każdemu człowiekowi udaje się wstrząsnąć czyimś sumieniem.

i jeszcze wyjaśnię co te związki znaczą:

*wstrząsnąć czyimś sumieniem - wywołać w kimś poczucie winy i skruchy
*brać coś na swoje sumienie - przyjąć za coś odpowiedzialność moralną

Proszę bardzo! ;)
9 3 9
2010-03-02T19:27:10+01:00
1.Namawiając kogoś do grzechu bierzemy go na swoje sumienie.
2.Opowiadając drastycznie historie o czyimś życiu wtrząsamy swoim sumieniem.
4 4 4