Odpowiedzi

2010-03-02T19:25:58+01:00
Nauka-kształcenie, pouczanie,zbiór myśli, poglądów

argument-wypowiedź potwierdzająca lub obalająca czyjś sąd o czymś, zdanie uzasadniające tezę, dowód

kontrargument-argument skierowany przeciwko argumentom strony przeciwnej, obalający inne twierdzenie

teza-twierdzenie stanowiące podstawową treść w jakiejś dziedzinie; założenie, którego prawdziwość ktoś zamierza udowodnić; twierdzenie wymagające dowodu

hipoteza-przypuszczenie wysunięte dla objaśnienia jakiegoś zjawiska, wymagające sprawdzenia

Tyle potrafię wytłumaczyć ;) mam nadzieję,że pomogłam :D

4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:27:52+01:00
Nauka- część kultury, która przyswaja nam wiedzę o świecie i przygotowuje do życia
argument- słowo lub zestaw słów popierający wcześniejsze wypowiedzi
kontrargument- odwrotność argumentu, wypowiedziana przeciw argumentowi, obalająca jego siłę
przykład- podajemy go by uzasadnić naszą wypowiedź
teza- zdanie, które jest zawsze prawdziwe
rozprawka- dłuższa wypowiedź pisemna, wcześniej określona tematem zawierająca co najmniej dwa przykłady popierające słuszność wypowiedzi
hipoteza- teoria, która niekoniecznie musi okazać się słuszna