Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:26:42+01:00
A ) stułbia , drożdże , bakterie , grzyby ,
B ) krety , dżdżownice , nornice ,
C ) motyl , ćma , konik polny , wszy ,
D ) komary , muchy , wszy , pchły , kleszcze ,
2010-03-02T19:34:17+01:00
A)ślimaki
b)dżdżownice
c)larwy
d)całująca pluskwa
2010-03-02T19:41:49+01:00
A) Ślimak, dżdżownica, gąbka
B) turkuć podjadek, dżdżownica, grabarz
C) motyl, ćma, żaba
D) much tse tse, papugi, kleszcze