Odpowiedzi

2010-03-02T19:25:12+01:00
Słońce tańczy na niebie,
ryby baraszkują w morzu.
Wszyscy ludzie -
bracia w tej samej łodzi świata.
Słabi i starzy, czarni i biali,
wielcy i mali, biedni i bogaci:
ludzie, którzy wybrali się we wspólną podróż...

Bracia na morzu świata,
pod tym samym słońcem, na tym samym wietrze.
Nie ma już ludzi nic nie wartych
ani tych wywyższających się pań i panów.
Nikt już nie będzie wyrzucony za burtę,
nikt nie zostanie ciśnięty na dno łodzi,
by tam umierać z głodu.
Nie ma już wojen o kapitański mostek.
Po pokładzie biegają rozśpiewani ludzie.
Płynie łódź, nasza łódź, na której
każdy czuje się u siebie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:36:22+01:00
Miłość jest jak deszcz- zmienna.
Jest jak słońce-promienna.
Jak wiatr- szybka.
I jak rybka,
płynąca po bezkresnym
morzu.
Również jest niebezpieczna,
ale czasem długowieczna.
Szuka osób, które się na nią
zdecydują.
Inni ludzie tego nie pojmują...