Odpowiedzi

2010-03-02T19:23:12+01:00
To tak .. można :
Zwołuwać ekipy sprzątające .
Rozwieszać plakaty z nieniszczoną ekologią .
Alpelować o nie wyrzucanie do rzek surowców wtórnych itp. ;)

No i ogólnie to dbać o dobry wygląd krajobrazu miejscowości ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:26:17+01:00
W twoje okolicy możesz:
-starać się o segregację śmieci,
-zużywać mniej produktów z opakowaniami, których nie można ponownie przetwarzać
-używać toreb wielokrotnego użytku