Odpowiedzi

2010-03-02T19:40:29+01:00
2Li + 2HNO2 ---> 2LiNO2 + H2
LiOH + HNO2 ---> LiNO2 + H2O
LiOH+ NaNO2 ---> LiNO2+ NaOH
HNO2 + LiNO3 ---> LiNO2 + HNO3
LiNO3 + NaNO2 ---> LiNO2 + NaNO3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:55:00+01:00
Raczej TO JEST SÓL... dziwne, zeby nie byla sola.
Wiec:

2Li + 2HNO2 --> 2LiNO2 + H2
LiOH + HNO2 --> LiNO2 + H2O
Li2O + 2HNO2 --> 2LiNO2 + H2O
Li2O + N2O3 --> 2LiNO2
2LiOH + N2O3 --> 2LiNO2 + H2O
2 4 2