Wypisz podmioty :
Książka leży na stole. Kasia ogląda teraz film w telewizji. Ona będzie czytać później. Właśne doświadczenie lepiej uczy,niż najlepszy nauczyciel. Z pewnością dziewczynka wyciągnie wnioski. Żyjemy nie tylko dla siebie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:24:05+01:00
Książka
Kasia
Ona
Nauczyciel
Dziewczynka
Siebie
2010-03-02T19:24:12+01:00
Książka leży na stole. - książka
Kasia ogląda teraz film w telewizji. - Kasia
Ona będzie czytać później. - Ona
Właśne doświadczenie lepiej uczy,niż najlepszy nauczyciel. - doświadczenie
Z pewnością dziewczynka wyciągnie wnioski. -dziewczynka
Żyjemy nie tylko dla siebie. - my (podmiot domyślny)

=]]
2010-03-02T19:24:30+01:00
Książka.Kasia.Ona.Doświadczenie.Dziewczynka.Siebie.