Odpowiedzi

2009-10-20T10:03:23+02:00
Nie napiszę Ci całego wypracowania, ale rozwiń myśl, że ta wędrówka nauczyła Małego Księcia co to jest prawdziwa przyjaźń.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T11:45:53+02:00
" Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Dobrze widzi się tylko sercem"
Nauczył się tego czym jest prawdziwa przyjaźń i " oswoił " lisa. I zrozumiał, że chć na świecie jest milion "takich samych" róż to jego Róża jest najważniejsza i że bardzo ją kocha ;p