Hej:)
Zrób listę zakupów dla każdego z podanych sklepów:
grocer's
chemist's
newsagent's
clothes shop
Błagam,potrzebne na już!trzeba po 7 przykładów dla każdego sklepu.Z góry dzięki.
Pozdro i dam naj za pierwszą i najlepszą odpowiedź;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:36:02+01:00
Grocer's:tomato,potato,cucumber,onions,apple,carrot,rasberry.
chemist's:thermometer,syroup,medicines,vitamins,pills,apap,polopiryna
newsagent's:cigarette lighter,drinks,tickets,toys,chewing gum,newpaper,sweets
clothes shop:blouse,trainers,shirt,skirt,t-shirt,boots,hat


Mam nadzieję ze pomogłam
Liczę na NAJ :**
41 3 41
2010-03-02T19:40:11+01:00
1. grocer's
- bread (chleb)
- milk (mleko)
- yogurt (jogurt)
- egg (jajko)
- vegetables (warzywa)
- fruits (owoce)
- ham (szynka)

2.chemist's
- aspirin (aspiryna)
- syrup (syrop)
- supplements (suplementy)
- vitamins (witaminy)
- suppository (czopki [farmaceutyczne])
-
-

3. newsagent's
- newspaper (gazeta)
- magazine (magazyn)
- comics (komiks)
- tickets (bilety)
- cigarettes (papierosy)
- chewing gum (guma do żucia)
-

4.clothes shop
- jeans (dżinsy)
- T-shirt (koszulka)
- blouse (bluzka)
- sweater (sweter)
- dress (sukienka)
- skirt (spódnica)
- gym suit (dres)
63 4 63