I po ciemnozielonym, świeżym, wonnym sianie,
Z którego młodzież sobie zrobiła posłanie,
Rozpływały się złote, migające pręgi
Z otworu czarnej strzechy, jak z warkocza wstęgi

wypisz z tad epitety animinizacje metafory uosobienie porownanie itp
nie wiem czy wystepuja tu to ale jak cos tonapiszcie pliss ^^ wiecej punktow nie mam ;(((((((;;;;;;;(((((((((

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:29:05+01:00
Epitety:
ciemnozielonym sianie
świeżym sianie
wonnym sianie
złote pręgi
migające pręgi
czarnej strzechy

uosobienie:
Rozpływały się złote, migające pręgi

porównanie:
Rozpływały się złote, migające pręgi
Z otworu czarnej strzechy, jak z warkocza wstęgi

mam nadzieję że pomogłam

2 5 2
2010-03-02T19:29:16+01:00
Rymy: pręgi - wstęgi ; sianie - posłanie ; czarnej strzechy
Epitety: złote pręgi ; świeżym sianie ; migające pręgi ; wonnym sianie ; ciemnozielonym sianie
Porównanie: Rozpływały się złote, migające pręgi
Z otworu czarnej strzechy, jak z warkocza wstęgi
Uosobienie: Rozpływały się złote, migające pręgi

(chyba to wszystko)
2010-03-02T20:25:50+01:00
Epitety - ciemnozielonym sianie, świeżym sianie, wonnym sianie, złote pręgi, migające pręgi, czarna strzecha.
Rymy : sianie-posłanie, pręgi-wstęgi.
Uosobienie : Rozpływały się złote, migające pręgi.
Porównanie : Jak warkocza wstęgi.