Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:25:47+01:00
Uczynki miłosierdzia względem duszy

Grzeszących upominać.
Nieumiejętnych pouczać.
Wątpiącym dobrze radzić.
Strapionych pocieszać.
Krzywdy cierpliwie znosić.
Urazy chętnie darować.
Modlić się za żywych i umarłych.
6 3 6
2010-03-02T19:26:08+01:00
Uczynki miłosierdzia względem duszy
1. Grzeszących upominać.
2. Nieumiejętnych pouczać.
3. Wątpiącym dobrze radzić.
4. Strapionych pocieszać.
5. Krzywdy cierpliwie znosić.
6. Urazy chętnie darować.
7. Modlić się za żywych i umarłych. No jakoś tak nie pamiętam;)
2 3 2
2010-03-02T19:28:57+01:00
1.Grzeszących upominać
2.Nieumiejętnych pouczać
3.Wątpiącym dobrze radzić
4.Stapionych pocieszać
5.Krzywdy ciepliwie znosić
6.Urazy chętnie darować
7.Modlić sie za żywych i umarłych




Nie wiem czy chodziło o to ale to są,, Uczynki miłosierdzia względem duszy"BO DO DUSZY TO NIE ZNAM
2 3 2