Odpowiedzi

2010-03-02T19:27:20+01:00
Pióra ptaków utrzymują ciepło w ich organiźmie i dają oplywowy ksztalt ciała.
2010-03-02T19:28:20+01:00
Chronią je przed wilgocią i zimnem.A poza tym niektóre pióra służą do latania.Jak np.lotki,albo sterówki. Ale nietylko dzięki skrzydłom ptaki mogą latać, oraz są obronione przed zimnem ale też daja im opływowy kształt ciała.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:33:04+01:00
Pióra ptaków pełnia funkcje:
-chronia przezzimnem cieplem
-maja zdolnosc do lotu
-piora daja im opływowy kształt ciała
-izoluja cieplo(pomagaja utrzymac stale cieplo)

Wiem tylko tyle...:)