Do prostokątów wpisane są liczby według pewnych zasad.W którym prostokącie wszystkie liczby są wielokrotnościami 2, w którym dzielą się przez 5, a w którym dzielnikiem każdej z nich jest 2, 5 i 10.


a) 20, 40, 35, 125, 3000 b) 16, 20, 24, 40, 1792
c) 40,20, 30 000.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:30:08+01:00
A) 20, 40, 35, 125, 3000 - tutaj dzielą sie przez 5
b) 16, 20, 24, 40, 1792 - tutaj dziela się przez 2
c) 40, 20, 30 000. - tutaj dzielnikiem kazdej z nich jest 2 5 i 10
14 4 14
2010-03-02T19:30:15+01:00
W b) sa wielokrotnościami 2
w c) dzielą się przez 2, 5 i 10
w a) dziela się przez 5
9 4 9