Odpowiedzi

2010-03-02T19:30:12+01:00
A)
6x = 3 |:6
x = 0,5

b)
-3x = 7 |:(-3)
x = -2i1/3

c)
2x = 1,5 |:2
x = 0,75

d)
1,2x = 4,8 |:1,2
x = 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:32:43+01:00
A) 6x = 3
x=3:6
x=0,5
b) -3x = 7
7: -3
- 2,3
c) 2x = 1,5
1,5:2
0,75
d) 1,2x = 4,8
4,8:1,2
4

2010-03-02T19:33:12+01:00
A) 6x = 3
x= 6:3
x=2
b) -3x = 7
x=7:(-3)
x= 7/3 (to ułamek) = 2 i 1/3
c) 2x = 1,5
x= 2 : 1,5 nie wiem jak dlaej

d) 1,2x = 4,8
x= 4,8 :1,2
x= 4

Liczę na naj ;d ;* PZDR ;d


1 5 1