Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T19:31:29+01:00
1.) Apteczki powinny znajdować się u dyrektora w gabinecie, w pokoju nauczycielskim, i w łatwo dostępnych miejscach dla uczniów za zgodą nauczycieli/ opiekunów.
1 5 1
2010-03-02T21:03:33+01:00
1.Apteczka powinna znajdować się w pokoju nauczycielskim lub w tzw.pokoju obok sali gimnastycznej bo to właśnie tam często zdarzają się jakieś drobne wypadki.
2.Dlatego że niektóre rany mogą być źle zaopatrzone i może wdać się zakarzenie.
3 1 3