Odpowiedzi

2010-03-02T19:37:54+01:00
B. - 112/19
d. - 1 i 1/4
a. 1,75
c. - 5 i 1/4

4 , 603773585
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:39:04+01:00
B)9 2/19 -15= -5 7/19
d)1-4/9= - 5/9
a)5,89-4,14=1,75
c)2 1/3 *(-75/100)= 7/3*(-75/100)= - 525/300 = -1 225/300= -1 9/12= -1 3/4

8-9 : (2,75- 0,1)= -1 : 2.65= -1 : 265/100 = -1 * 100/265= -100/265
2010-03-02T19:40:13+01:00
B) 10 - 17/19 - 15=190/19-17/19-285/19= 112/19


D) 1 - (- 3/2)² =1-9/4= 4/4-9/4= -5/4

A) 5,89 - 4,14 =1,75


c) 2 1/3 * (-0,75) =525/300=1,75