Ustal i wypisz podmioty :
a) Jakub,Dawid i Bartek poszli do kina.
Osy i pszczoły należą do owadów.
Pola i lasy zaroiły się zwierzyną.
Kasia,Natalka oraz Olga wybrały się na wycieczkę rowerową.

b)Premier wraz z ministrami tworzą rząd.
Dyrektor ze swoimi pracownikami pracują nad projektem.
Zbyszek z Przemkiem wspinają sie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:32:12+01:00
A) Jakub, Dawid i Bartek
osy i pszczoły
pola i lasy
kasia natalka oraz Olga
b)premier
dyrektor
zbyszek
2010-03-02T19:42:59+01:00
1. Jakub, Dawid, Bartek,
Osy, pszczoły
pola , lasy
Kasia, Natalka oraz Olga
Premier wraz z ministrami
detektor ze swoimi pracownikami
Zbyszek za Przemykiem
1 5 1