Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:21:16+01:00
Http://www.youtube.com/watch?v=avBhEXBCaoE&feature=related


wejdz na te strone tam jest filmik z nawet fajnym układem tanecznym ;)
1 3 1
2010-03-02T20:21:33+01:00
Morzesz prawa noga wyjs do przodu razem podnoszac reke tesz prawa do góry póżniej lewa noge dostawic tylko ze w lekkim rozkroku to samo z reka wtedy robisz tak zwany kwadracik pozniej prawa noga do tyłu i lewa dostawiasz tylko teraz bez rozkroku i powtarzasz