Odpowiedzi

2010-03-02T19:39:30+01:00
Ferie zimowe spędziłam bardzo ciekawie. w 1 tygodniu wybrałam się ze znajomymi na lodowisko jeździło się świetnie mimo kilku wywrotek moich jak i koleżanek. Natomiast w sobotę wraz z Adą poszłyśmy na basen, ponieważ lubimy obie pływać spędziłyśmy tak około 3 godzin. kolejne dni spędziłyśmy między innymi na zakupach i oglądaniu filmu w kinie. niestety ferie dobiegły końca i bardzo tego żałuje.
13 3 13
2010-03-02T19:45:36+01:00
Ferie zimowe spędziłam miło i wspaniale .
Wybrałam sie z koleżankami na lodowisko jeżdziłysmy na łyżwach .
Następnego dnia postanowiliśmy pójsc do Kina na super film pt ; "Ciacho"
i bardzo śmieszny .
Film był świetny . Po kinie poszlismy na pizzę .

Tak spędziłam ferie zimowe :)

Prosze i mam nadzieje ze pomogłam .:)
Nie wiedziałm czy chodzi Ci o taki opis ,bo opis to taki nic nadzwyczajnego ;d
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:50:21+01:00
Moje ferie zimowe trwały od... do.... Bardzo się cieszyłam na ten czas wolny, gdyż chciałam odpocząć. Niestety, zamiast odpoczywać, przygotowywałam pokój do generalnego remontu. Razem z bratem wyniosłam meble i dywan. Z jednej strony bardzo się cieszyłam, bo na to, by odnowić pokój czekałam bardzo długo. Jednak w czasie ferii miałam nadzieję na relaks. Mimo wszystko nie brakowało mi chęci do pracy. Postanowiłam, że pokój zostanie pomalowany na kolor fioletowy. Kiedy tata wraz z wujkiem go malowali, razem z sąsiadką poszłam do sklepu i kupiłam mały, fioletowy dywanik. W piątek pokój był już gotowy, więc w sobotę wybrałyśmy się z koleżankami do kina i na lodowisko. W niedzielę odwiedziła nas babcia, z którą nie widziałam się od wakacji. Postanowiłam również przeczytać kilka książek, więc przez kolejne dni byłam częstym gościem naszej biblioteki publicznej. Nauczyłam się przy tym piec znakomite placki, którymi objadała się cała rodzina. W ostatni dzień ferii tata zorganizował kulig. Było bardzo zabawnie. Wszyscy zapomnieliśmy o tym, że ferie dobiegają końca i pora wracać do szkoły. Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy. Jednak czas spędzony podczas ferii zaliczam do udanych.
16 3 16