Odpowiedzi

2010-03-02T19:35:28+01:00
Chronić planete, można po przez segregacje śmieci. Dbać by śmieci nie leżały na ziemi, i starać sie jak najmniej używać; auta, autobusów; starać sie korzystać z roweru, lub chodzić pieszo. Kupować ekologiczne produkty, i dbać aby nie testowano ich na zwierzętach.
8 2 8
2010-03-02T19:35:48+01:00
Planetę możemy chronić poprzez:
- używanie ekologicznych toreb na zakupy;
- nie zostawianie odkręconej wody;
- nie wyrzucać śmieci do rzek, jezior, mórz, oceanów oraz lasów.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:40:06+01:00
Musimy chronić naszą planetę , ponieważ jest ona nam niezbędna do życia. Powinniśmy segregować śmieci i nigdy nie pozwolić żeby ktoś śmiecił bo jest to bardzo nieładne zachowanie , a przy okazji niszczy się planetę! Nikt nigdy nie myśli o chronieniu ziemi, a co dopiero o tym , że nie można budować tylu fabryk , nie można też wyrzucać odpadków do rzek i jezior - tym bardziej do źródeł , bo stamtąd czerpiemy wodę , a przecież nikt nie chce się zarazić jakąś chorobę.Trzeba też używać ekologicznych produktów.Ale to nie tylko jet mowa o śmieciach - nie można zostawiać odkręconej wody , ani zapalonych świateł.Tak samo jak nie można testować kosmetyków na zwierzętach.Pomóżmy naszej planecie i powiedzmy NIE , bo w końcu nasza planeta zginie , a razem z nią zginiemy też my.
9 4 9