Odpowiedzi

2010-03-02T19:39:31+01:00
X - razy
a) 0,8y + 0,2x0,8y = 0,8y + 0,16y = 0,96y
b) 0,7y = a ||:0,7
y = a:0,7
2010-03-02T19:40:11+01:00
A)y-0,2y=0,8y
0,8y+0,2*0,8y=0,8y+0,16y=0,96y
b)a:0,7=10/7*a=1cała i 3/7*a
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:47:26+01:00
A)
y-20% z y= y-0,2y= 0,8y- liczba o 20% mniejsza od y
0,8y+20% z 0,8y= 0,8y+0,2*0,8y=0,8y+0,16y=0,96y- ta liczba co ma wyjść :)

b)
x-100%
a-70%

x=100%*a/70%
x=10/7a
x=1 3/7a