Odpowiedzi

2010-03-02T19:36:12+01:00
# Jarząb brekinia
# Jarząb szwedzki
# Jaskier illiryjski
# Kalina koralowa
# Kocanki piaskowe
# Kokorycz drobna
# Konwalia majowa
# Drabinowiec mroczny
# Dwulistnik muszy
# Dyptam jesionolistny
# Dziewięćsił bezłodygowy
# Dziewięćsił popłocholis
# Gajniczek krótkodzióbkowy
# Gajnik lśniący
# Gałuszka kulecznica
# Gnidosz
# Gnidosz Hacq
1 4 1
2010-03-02T19:37:58+01:00
Śnieżyca wiosenna
Buławnik wielkokwiatowy – storczykowate
Dziewięćsił bezłodygowy
Podkolan biały
Rosiczka okrągłolistna
Śnieżyczka przebiśnieg
Grzybień biały
Konwalia majowa
Zawilec wielkokwiatowy
Gnieźnik leśny
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:38:44+01:00
1. Bluszcz zwyczajny
2. Sasanka Zwyczajna
3. Konwalia Majowa
4. Arnika górska
5. Dziewięćsił bezłodygowy
6. Brzoza karłowata
7. Gajnik lśniący

Liczę na naj <3
2 5 2