Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:38:29+01:00
Kujawsko-pomorskie - bydgoszcz
mazowieckie - warszawa
zachodniopomorskie - szczecin
pomorskie - gdańsk
warmijsko-mazurskie - olsztyn
wielkopolskie - poznań
lubelskie - lublin
świętokrzyskie - kielce
dolnośląskie - wrocław
opolskie - opole
śląskie - katowice
małopolskie - kraków
podkarpackie - rzeszów
lubuskie - zielona góra
podlaskie - białystok
łódzkie - łódź
4 5 4
2010-03-02T19:42:51+01:00
Zachodnio-pomorske - szczecin
kujawsko-pomorskie- bydgoszcz
pomorskie- gdańsk
mazowieckie - warszawa
wielkopolskie - poznań
Warmińsko mazurskie - Olsztyn
Podlaskie - białystok
lubelski - lublin
podkarpackie - rzeszow
świetokrzyskie - kielce
malopolskie - krakow
sląskie - katowice
lodzkie - łodz
opolskie - opole
dolnośląskie - wrocław
lubuskie - gorzow wlkp.
10 3 10
2010-03-02T19:46:31+01:00
Dolnoślaskie Wrocław
kujawsko-pomorskie Bydgoszcz
lubuskie gorzów
łódzkie Łódź
lubelskie Lublin
mazowieckie Warszawa
małopolskie Kraków
opolskie Opole
podlaskie Białystok
podkarpackie Rzeszów
pomorskie Gdańsk
śląskie Katowice
świętokrzyskie Kielce
warmińsko-mazurskie Olsztyn
wielkopolskie Poznań
zachodniopomorskie Szczecin
3 2 3