Odpowiedzi

2010-03-02T19:40:09+01:00
Chciano odkryć Indie ponieważ:
- uważano, że w Indiach znajdują się ogromne złoża złota i innych surowców mineralnych, które przyniosłyby ogromne pieniądze;
- krzewienie chrześcijaństwa.
3 2 3
2010-03-02T19:43:24+01:00
Zalezało im na odkruciu poniewaz chcieli udowodnic ze ziemia jest kulista i ze mozna ja oplynac do okoła dzieki temu odkrylismy i przywiezlismy do europy nowe przyprawy zioła tip.



napotkali piratow którzy napadali na statki i porywali jedzenie oraz zabijali
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:44:34+01:00
Europejczykom zależało na dotarciu do Indi, ponieważ rosły tam niesamowite zioła i przyprawy. Produkowano tam także różne materiały, a w chinach produkowano najlepsza porcelane. Jednak europejczyka bardzo trudno było sie tam przedostać, a największą pułapka byli Turcy którzy zdobyli wszystkie szlaki handlowe prowadzace do Chin i Indi.
7 3 7