Odpowiedzi

2010-03-02T19:44:10+01:00
Wg. mnie piekło zostało stworzone przez pierwszego Upadłego Anioła - Lucyfera
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:44:50+01:00
Uważam że piekło jest dla ludzi, którzy nie chcą miłosierdzia Boga i przebaczenia grzechów a tym samym nie chcą iść do nieba... jest ono dla tych, którzy jawnie stają po stronie Lucyfera. Przeciez dla każdego grzesznika Bóg stworzył jeszcze czyściec, by tam mógł odpokutować większe winy... dlatego dla tych innych pozostaje ogień piekielny
2010-03-02T19:46:29+01:00
Pan Bog nie wybacza wszystkiego .Nie wybaczy zdrady i tego ze przez cale zycie nie wierzyłeś w niego a przed śmiercia zaczynasz go kochac. Bóg nie stworzył piekła . To anioły które nie chciały słurzyc Bogu. Jeden z nich to diabeł a reszta złe anioły i źli ludzie którzy grzeszą na Ziemi.