Odpowiedzi

2010-03-02T19:46:37+01:00
Każdy twój oddech eventualnie niszczy twoja przyszłośc
2010-03-02T19:47:30+01:00
Każde Twoje oddychanie będzie ewentualnie niszczyć Twoją przyszłość.


PZDR;*****
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:48:00+01:00
Każdy oddech może zniszczyć twoją przyszłość.

to nie tłumaczenie dosłowne, jedynie ogólne. Ma taki sam sens.

Dosłowne:
Każdy oddech, który bierzesz, może ewentualnie zniszczyć twoją przyszłość.
Według mnie pierwsze jest lepsze ; ))