Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:47:06+01:00
- Papież
- Biskupi
- Księża
- Katechetki i Katecheci
- wszyscy wierzący
- osoby, ktore namawiaja innych do modlitwy
2010-03-02T19:48:14+01:00
We współczesnym świecie do rozwijania Królestwa Bożego przyczynią się:

*duchowni na czele z papieżem
*katolicy i reszta chrześcijanie
*wszyscy ludzie postępujący dobrze (dobre uczynki itp.)
1 5 1
2010-03-02T19:49:02+01:00