Powiedz po niemiecku.

Zapytaj pana meiera czy jest ojcem thomasa

zapytaj pania Bauer czy mieszkza w Monachium

Zapytaj swojego nauczyciela jak spedza czas wolny

Zapytaj pana webera czy słucha muzyki klasycznej

Zapytaj pania Zidek czy uczeszcza na lekcje w tenisa

2

Odpowiedzi

2010-03-02T19:53:44+01:00
Herr Meier und Herr Thomas ist der Vater?

Herr Bauer, ob Sie in Moachium leben?

Wie verbringen Sie Freizeit?

Herr Weber, wenn Sie die klassische Musik gehorcht?

Herr Zidek, ob Sie die Tennis-Unterricht teilnehmen?
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:55:13+01:00
Ist Herr ein Vater Thomasa?
wohnen Sie in München?
Wie verbringen Sie eine Freizeit?
hört Herr der klassischen Musik zu?
besuchen Sie die Lektionen des Tennis?
6 3 6