Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T13:22:24+02:00
S = (a*t^2)/2
a =(Vo-Vk)/t ; Vk=0
2 * S = v * t
t = (2*6000)/20 = 600 sek
a = Vo/t = 0,033(3) m/s^2
Siła hamowania
F = m * a = 80000*0,033(3)=2664N
Praca podczas hamowania
W = F * s = 2664*6000 = 15984000 Nm [J]
7 3 7
  • Użytkownik Zadane
2009-10-20T14:59:00+02:00
S = (a*t^2)/2
a =(Vo-Vk)/t ; Vk=0
2 * S = v * t
t = (2*6000)/20 = 600 sek
a = Vo/t = 0,033(3) m/s^2
Siła hamowania
F = m * a = 80000*0,033(3)=2664N
Praca podczas hamowania
W = F * s = 2664*6000 = 15984000 Nm [J]
6 3 6