Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:50:11+01:00
2010-03-02T19:50:34+01:00
2010-03-02T19:50:51+01:00
Yellowstone Park Narodowy, Yellowstone National Park, park narodowy w środkowej części USA (stany: Wyoming, Idaho, Montana), w Górach Skalistych. Najstarszy park narodowy na świecie, utworzony w 1872. Powierzchnia 8981 km2. Zajmuje wulkaniczny płaskowyż, rozcięty głębokim wąwozem rzeki Yellowstone, a także stoki Gór Absaroka.