Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:56:17+01:00
1.Jezus przemienił się na Górze Tabor.
2.Apostołowie ujrzeli Jezusa rozmawiającego z Mojżeszem i Eliaszem. Nikomu nie powiedzieli o tym wydarzeniu.
2010-03-02T20:00:52+01:00
Jezus wszedł na gure aby sie modlic.
gdy sie modlił jego twasz sie odmieniła a jhego ubranie stało sie białe.a oto dwuch mezuw rozmawiało z nim .
byli to mojzez i eliasz.
ukazali sie oni w chwale i muwilio jego odejsciu kturego miał dokonac.